tisdag 18 oktober 2011

Cake Pops

Man kan inte alltid lyckas med allt varje gång. Med vissa lyckas man och vissa inte. Idag var det en sån dag. Fick chokladen riktigt lös. Men istället för att svära på chokladen, så fick jag svära på pinnarna idag. Ni som har provat med klubbpinnar, funkar det bättre än grillpinnar? Fäster dom mot kakan bättre? Märkte direkt att kakorna skulle glida ner längst med pinnen. Vissa klarade sig uppe på toppen. Men nu tycker jag att det blir roligare och roligare att göra cake pops. Men helt sams med dom är jag inte riktigt än.

En av dom finare


Innan jag gjorde den sista, färgade jag chokladen lila. Men som ni ser blev resultatet mer åt det gråa hållet. Tror att det beror på att chokladen inte riktigt är vit.

Pinnen sticker upp på toppen

En som har glidit längs med pinnen, som istället fick en blomma.

Dessa cake pops är gjorde på singoalla citron/lime och philadelphiaost. 1 paket kex och ca 50g ost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar