fredag 29 juli 2011

Pysseldag

Ska strax gå och lägga mig. Men först tänkte jag slänga in ett kort inlägg här. I morgon får det bli en härlig pysseldag. När vi var i Ullared fick tjejerna en del pysselgrejer. Gips, gipsformar i silikon och mönstersaxar. Härligt att allt är så billigt. Gillar att vara kreativ. Och gillar ännu mer när mina barn vill vara kreativa också. Tjejerna har varit med och pysslat och bakat i flera år. Så i morgon får det bli en sån dag. En hemmadag i all enkelhet. 
Själv har jag tänkt att göra fler cupcake wrappers, baka cupcakes och göra fina dekorationer till det. Har en bild i huvudet, som jag ska försöka förverkliga. Ska se om jag kan försöka ge mig på att göra macarons också. Sen blir det nog till att serva tjejerna med deras pyssel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar