söndag 17 juli 2011

Nu flyttar jag ut...

mina bakgrejer från dom vanliga köksskåpen och baklådan. Har upptäckt att två unga damer gärna lånar mina utstickare och bokstavslinjaler då och nu. Var på en utstickare är försvunnen och en gått sönder. Inte så uppskattat eftersom dom kostar en del. Och trist när man ska ha det och sen är dom borta. Ska ta och inhandla några nya utstickare. Ros- och murgrönablad. Och sen får det bli en ny rosutstickare, eftersom girlsen slarvat bort min bästa. Får ta och beställa efter semestern.

Apropå utstickare och bakning, så har jag fått två beställningar. 18-års tårtor och cupecakes till ett 1-års kalas. Får otrolig prestationsångest. Men samtidigt är det ändå ett bevis på att det jag gör är gott och fint. Så jag måste tro på mig själv, men även tro på att dom som ger mig beröm menar vad dom säger och inte luras eller säger det bara för att vara snälla. Ska nog be om lite självförtroende. För det behövs.
Published with Blogger-droid v1.7.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar